2010-11-05

En författare i London på 70 talet sa att om man är trött på London är man trött på livet.
Den mannen kanske inte visste att folk kan ha olika uppfattningar, hur fantastiska en del saker, städer än må vara.

Eller har han rätt? Varför tyckte jag att allt var så tråkigt för hela tiden.. Hade visserligen inte mina fina vänner att dela denna erfarenhet med, men jag påminde mig själv om varför jag alltid reser ensam.. för jag trivs bäst så! Ingen annan att hålla reda på, ingen annan som säger till mig vad jag ska eller inte ska göra. Ingen som lägger sig i och försöker förstöra!
För det andra så undviker jag svenskar när jag är utomlands.. Går inte fram och pratar med en tjej bara för jag hör henne prata stockholmska or what ever!
Då pratar jag hellre med en engels man som kan lära mig nåt om staden eller någon som har något mer upplysande och berätta än vilken håla från Sverige du kommer ifrån.

Kanske bara är jag men .. Precis så som jag vill ha det! Bara jag !:)

xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

