Off and away!

Jag har kommit till de stadiet att jag börjar seriöst tröttna på mig själv.. Jag har sagt så länge att jag inte känner mig hemma någonstans! Alla mina flytter och resor resulterar ändå till att jag hittar tillbaka till Skövde!
Jag borde nog bara inse fakta och acceptera att det är staden jag kommer hamna i.
Vet inte riktigt vrf jag tycker det är så hemskt.. Min familj finns här! Mina vänner! Allt det som egentligen betyder någonting..
I skövde är det ingen som klipper av mig håret och färgar det rosa! (förlåt men kan inte släppa de! Man vänjer sig fan inte) i Skövde kan man stanna hemma med sin mamma o kolla på kassa serier en fredags kväll utan att bli kallad tråkig.. (nu händer ju inte det men säger bara..;)

Sitter på tåget upp till Sthlm nu för att träffa syster o mina efterlängtade vänner! Vänner som har ställt upp i både vått å torrt! Jag borde vara mer tacksamför de som finns runtomkring mig!!

Skövde/Sverige kanske inte är så dumt trots allt.. 🙂

Fotnot! (viktig sådan!) Barn borde förbjudas på tåg, speciellt dagar efter man har varit ute å tagit ett?!? Glas vin;)
Tackar vi kära mowitz för!;)

xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

