2010-10-21

Hej hej:)
Veckan har bestått av väldigt mycket jobb!
Börjar vid 9 tiden och kommer hem vid 04.30 ungefär.
Dessa jävla bussar får jag ju damp på snart! Om det inte är en kärring som skäller på en, så ska chaufförer alltid byta pass när jag ska ta mig till jobbet. Och de har ju inte precis bråttom! Nää fan jag blir arg bara ja tänker på d!

I Måndags va vi ute, jag o bea, på gay klubben Heaven. Popcorn kväll, där både straight & gay shakar loss. Det blir bara roligare o roligare att komma dit för man lär känna folk väldigt snabbt här, å de känner igen en.
Jag ser en man stå o skratta, när jag kollar lite närmare så skrattar han åt mig. De va en av orginisatörerna (stavas de så?) som kännde igen mig från senast på Fire. En annan gay klubb i Vauxhall.
Jag hade nämligen stått med han kl 5 på mogonen o frågat när fan folk går hem, så han stod där snällt och berätta hur det år till här i London och jag skutta vidare. Det var den kvällen vi gick ut kl 8 på morgonen för att gå till efterfesten.
Nu stod han där och skratta för att han ser att jag har kommit in i London festandet 😉 Vilket tyvär Bea inte hade gjort, kl 4 fick vi dra oss för mag ont, fötterna och allt va de va:P Hon kommer snart in i de me 😉

Dagen efter blev vi hembjudna på mat av Rasti och hans kära vänner. Prata kärleks problem, käka massa kakor! 🙂

Sen åter till jobb!!
Tjejerna är hur härliga som helst! Sam o London är duktiga dansare för olika artister. Zara is en annan tjej från Serbien, Maja är en tjej från Poland som jag har umgåtts väldigt mkt med! Hur söt som helst!! mm!
London kan vara den mest galnaste tjej jag har träffat! Men så jäkla skön 😉 Melissa ska man gå till om man har problem med kunderna för hon är den tuffa 😉
Och jag tror fan Sam skulle vara svart ist för en blond liten engelsk tjej!

Well well, Bea sitter å skypar o jag sitter å käkar frukost! Skriver sällan men finns så mkt jag vill berätta! Ovärda grejer, men men, who gives a fuck!  
xoxo bitches!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 2010-10-21

  1. Z skriver:

    orginisatörerna: det stavas organisatörerna

  2. natasasdisaster skriver:

    Yeah yeah, vem bryr sig! Blir sämre på Svenska var dag her! 😉

Kommentera

