2010-10-09

Tillbaka till verkligenheten och bort från friheten!
Rebecca är hemma:P Nu är vi igång och städar fixar o har oss.. (note: städa mitt rum)

Vi fyra, Jenny,Johanna,Ramus och jag, har ändå skött oss väldigt bra den senaste veckan!:) En av de stora händelserna är att vi har blivit besatta av T.G.I Friday’s!
– Å herregud, asså jag dör. Driver du? Jag tar mitt liv! – Citat från kära Jenny när hon får in sin hamburgare!
Våran favorit servitör heter Douglas och kommer från Brasilien! Han ser ut som Darin med söt tandställning:D

De lite mindre viktiga är ju att vi alla har fått sparken! Eller inte alla, Johanna fick en chans till, men vi får se.. mormor är ju sjuk och hon är tydligen i Sverige över helgen. (Big party planeras!) Rebecca har ju varit borta sedan vi börja men hon ska tydlgen in och prata om hur det ska bli…?
För Jenny som bartender, Rasmus som Runner, och jag som servetris gillade han visst inte.
Nämnde jag att han va helt jävla cepig! Han är en toretts h*ra först och främst! Aldrig hört någon svära så mkt! De är så mkt så det finns inte ens plats på en blogg!

Men över till Torsdags kvällen, kl 23:30 bestämd jag mig för att gå ut.. Jamal, pakistaniern som är kär i johanna å rebecca, kunde inte köra oss alla, så jag och Rasmus drog till Heaven! En skit stor gayklubb. Där vi träffade Rasti en kompis jag träffa första gng jag va på heaven!:) Vi drog vidare till Fire, ännu en gayklubb där shottar kostade £1. En pund? Asså.. 10-12 kr?! Tequila o Sambucca vart annat ;D
Rebecca kom förbi Fire, efter ha dumpat Johanna o Jenny med sina killar!, på Fire var det blandat straight,gay,transor,westlife killar, och all kinds of people!!
Kl 8:00 drog vi till efterfesten, som låg i Elephant & Castle, en as stekig lägenhet, där en av Rastis  gaykillarna bodde!
De hade en sån där gubbe som står i dörren som välkomna oss när vi snubbla in vid 9 för taxi jäkeln hittade ju inte!!

På efterfesten var det bara jag och Rebecca, även 4 gays och en Hello Kitty, hon hette Ralph.. Rasmus hade vandrat lite fel men kom hem vid 10, Johanna var hemma och Jenny kom in vid 1 samtidigt som Rebecca. Jag! Ja jag var uppe i ett väldigt hett samtal med Rasti,. under dagen hade vi hunnit vara jätte glada, sura, kära, hata! Vid 17:00 runda vi av samtalet och jag drog mig hemåt:)
Där alla väntade, nyvakna.. och sugna på T.G.I Friday’s!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

