2010-09-27

Heeej!

Today I’m happy! happy happy happy!
Jag och Jennie lämna vårat CV på en restaurang i Lördag, samma dag så ringde madame upp för att be oss komma och provjobba tisdag och onsdag. Men Imorse, måndag, så ringde de till Jennie idag igen, för min cepe mobil funkar ju inte nånstans! No Service, hela tiden, överallt! skoj!
Vi skulle in på intervjue idag så fort vi kunde, som tur var vi redan iordninggjorda! Hade nämligen världens shema idag men släppte allt för en intervjue som kom o visa sig bli den enklaste ever!

Chefen gillade mig 🙂 han frågade bara om jag har jobbat som servitris eller bartender förut, svarade både två med världens leende. Lite för ma ju spä på 😉
Så dealen blev att ja kommer börja jobba som servetris och om jag sköter mig och visar framfötterna så kommer jag få lite mer ansvar för det nya stället!
Rezi som han heter sa att han är en bra person kännare och tror att jag skulle vara rätt för jobbet! 🙂

Så nu får jag en lön på 7£, hurrar fan för de? 😛 Men om ja kan jobb upp mig kommer jag få 11£! That’s awssoome! 😉
Den nya restaurangen, Little Siccily? tror jag.. Ligger i Soho! fin fint! 😉

Daddie fyller år den 29/9 så jag har skickat iväg ett litet kort till han, igår skulle ja köpa ett vykort men kom hem med en jäkla plansch.. Zoran fyller 1 okt, så de blev grattis kort i samma där:P

Käkade världens goaste pasta pesto idag, är fortfarande så jäkla mätta så jag tror jag dör.. men ska snart hämta chipsen och fortsätta på säsong 2 av Gossip Girl!

Såg även Big Ben idag! av misstag, vi råkade åka lite för lång med bussen jag å Jennie, så vi kom över bron men de va coolt att se! 😀 Syrran kommer väl om två veckor så då ska vi ha en riktig sight seeing tur 😉 har ju fan inte sett någonting här:P
Bor nära Old Street, men imorrn ska ja ta mig till Oxford där de har Primark o shoppa loss lite skit grejer!

Take care! o skriv gärna uppdateringar om vad som hände hemma!!
xoxo – Natasa

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

