2010-09-24

Mina första dagar här var så jäkla varma, inte direkt den bilden jag hade av England precis.. Men nu, några daga senare, spöregn, blåst och skitkallt!

Våran lägenhet är fräsch, fin o så men några mindre fel på den, senast idag så stoppa ja i en sån där addapter? så man kan ha i svenska uttag i..
PANG sa de o jag blev flashad av världens blixt! strömmen försvann ett tag men de fixa ju Joma såklart!;)

Jag har hittils lämnat några CV runt om, mest i butiker fast de är restaurang jag vill jobba med, va på intervjue igår på Gant. De ringde mig samma dag som jag va inne, han svarade som världens gayman (som han va)
– Heeeeey!
O ja puckot som trodde att de va någon kompis, svarade lika gay tillbaka, efter han frågade hur jag mådde osv å jag flumma bort samtalet totalt så sa han att han ringde från Gant.
Smaaart! på 2 sek blev jag lite mer seriös än vad ja va innan 😛
Vi får se hur de går me de jobbet! 😛

På måndagar har vi redan infört en ritual, Blue monday (som meat free mondays!) så käkar vi på en sushi som man plockar från ett rullande band. As coolt o gott! 😀
Sen på kvällen går vi till HEAVEN! De är ett gay/straight ställe på måndagar.
De va där jag träffade min booyfriend Rusty! Inte helt säker vart han ställer sig till frågan på sin homosexuallitet.. men snäll är han! De va han som fixa intervjun på Gant.

Vet inte riktigt vad man ska berätta annars, Vi bor tillsammans med snälla lilla Jenny från Kumla! Hon flytta dock ut till soffan i natt för ja va as förkyld å snarka som en liten gris..:P

Pappsen fyller år snart så ett paket är på väg! 🙂
Nu ska ja in igen för ja fryser ihjäl, sitter i parken precis utanför oss för våran internet uppkoppling är verkligen as kass i lgh. På uteplatsen funkar de,,men jävligt segt.
Så sorry att jag inte hör av mig så mkt men skriver mass meddelande här ist! Kommer snart upp bilder också, när de är lite sol ute! 🙂

Xoxo Natasa

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

