Ryan fucking Air!

Visste mycket väl att detta flygbolag inte skulle vara en direkt favorit! Kalla mig (jävligt) bekväm men vem tusan gillar lågpris bolag?! Dom drar ju tom ner på standaren på personalen, sänker hellre lönen till en otrevlig fan, än lägger på en tusing för en väl uppfostrad kvinna!
Sen stod jag som en jubel idiot för att väga och få exakt antal kg på mitt bagage! Självklart så ställde datorn till det som vanligt för mig!
1 väska 15,8kg 2a 15,2kg. Handbagage på 11,2. Allt gick som smort å ja gled igenom incheckningen!:)

Den lyckan höll i sig i ca 3 min när kontrollen kom! Jag hade fört över å vägt fram o tillbaka (jubel idiot) så jag totalt glömde bort reglerna. Jag som en van flygresenär borde fattat bättre än att stoppa i hela min nessesär med alla krämer o dylikt i handbagaget! Adios med allt de..:/ står dessutom o tjafsade med denna stackars kvinna på engelska för hon trodde jag va från Frankrike. (ett + i kanten där för henne!)

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

